IT'S HUNDRED O'CLOCK

2.11.2016

En ole pitkään aikaan kirjoitellut pidempiä lörinöitä. Tämä syksy on ollut ihan täyskäännös omassa elämässä, ja tunnit vuorokaudessa ei tule vastaan siinä asiassa. En ole juurikaan valokuvannut, enkä ole edes omaa konettani ehtinyt avata. Syyskuuhun sisältyi muutto Kuopiosta Jyväskylään, kaksi uutta päällekkäistä työpaikkaa, muutto Peten kanssa Jyväskylän laitamilta keskustaan, uudet treenikuviot, reissaamista ympäri Suomea ja siinä ohessa kodin laittamista, sisustamista, omasta hyvinvoinnista ja riittävästä unenmäärästä huolehtimista, kolmatta työtäkin silloin tällöin eli ripsien ja kynsien tekoa, raivausta parisuhteen laatuajalle ja ruokavalion muutosta. 

Kun muutettiin keskustaan isompaan asuntoon, niin mun läppäri oli kolme viikkoa jossain ikean laatikossa, kun en ehtinyt sitä käyttämäänkään. Mun arki koostuu pääosin töistä ja treeneistä. Olen Kuntoportilla töissä päivällä 8-9 tuntia ja yleensä illalla 2-3 tuntia tulee tanssi- tai salitreeniä, torstai-iltaisin olen myös salsastudiolla sihteerinä 20:30 asti. Sitten vaan päivän päätteeksi kotia laittamaan ruuat ja katselemaan jakso pari netflixiä, jos ehtii, ja nukkumaan. Tänään olen meinannut ihan nukahtaa pystyyn niin skippasin pyllynhyllytystreenit (sori Monse ♥) ja nyt olikin aikaa sitten blogata.

Viime lauantaina valoisan aikaan pidettiin Emilian kanssa monen tunnin kuvaussessiot niin saatiin molemmat hyvä läjä matskua blogiin! Ollaan aiemminkin Kuopiossa asuessa kuvailtu toisiamme photoshootin merkeissä. Hyvä olla bloggaava ystävä samassa kaupungissa.

Oman pääkopan ja kehon lepo on jäänyt lähiaikoina melko nollille. Fibromyalgia on ottanut kunnon pihtiotteen minusta just näillä tärkeimmillä hetkillä. Kiputiloja on ollut tosi useasti ja ne on kestänyt monta päivää, ja niiden jälkiaallokoissa oma mielen hyvinvointi järkkynyt. Kipujen jälkeen mulla seuraa aina henkisesti palasina oleminen pari päivää. Se on jo pari vuotta mennyt samalla kaavalla. 

Yläasteella ja lukiossa paahdoin menemään 110% lasissa kuuden tunnin yöunilla pitkään, mutta nykyään vähintään 8 ja puoli tuntia pitää saada unta pollaan, että jaksan. Fibromyalgia aiheuttaa myös kamalaa uupumusta, ja sen eron tosiaan oon huomannut, että välillä oon ihan tööt. Sillon pitäisi varata aikaa ihan vaan rentoutumiseen, mutta mistäpä sitä nipistämään kun kalenteri on ihan täynnä? Elämänrytmi täällä alkaa pikkuhiljaa tasaantua ja vihdoinkin alkaa olla vapaita viikonloppuja, joita voi vaan kotosalla vietellä, ne on just mitä tarvitsen.

Seuraavasta viikonlopusta onkin tulossa spesiaali ja sitä seuraavasta ihana myös. Olen tosi hyvin suunnitellut omat aikatauluni aina ettei tarvitse muistella mitään, kunhan kalenteria vilkaisee. Olen koittanut nyt saada itselleni enemmän aikaa. Olen itseasiassa aina ollut sen tyyppinen, että viihdyn myös vallan mainiosti yksin. Viikonloppuisin tekee aina mieli nähdä kavereita, mutta muutoin tykkään olla ihan omassa rauhassa aika paljon. 

En suinkaan ole lopettanut bloggaamista, vaan teen sitä oman tunnon ja ajan mukaan. Bloggaaminen ja kuvaaminen on tosi mukavaa puuhaa, oikeastaan neljäs työ jos oikein sen työn alle ottaa. Postaustahti tällä hetkellä on harvempi, mutta vuoden vaihteen jälkeen on minulla paremmin aikaa nörttäillä iltaisin. Pusuja teille ihanista kommenteista tässä välillä ♥ Menkää ajoissa nukkumaan ja huolehtikaa itsestänne hyvin, (älkää tehkö niin ku minä teen vaan niin ku minä sanon). 

4 kommenttia:

  1. Hei, mietin vaan tossa että kuka sun ripset sit laittaa? :) ja mitä huulipunaa sulla on kuvissa, tosi nätti sävy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koulutin (tossutin) pikkusiskoni tekemään minulle ripsiä, kun minä huollan hänen ripsiään :) Ja juuri käävin sokkarilta ostamassa Lumenen Wild rose lip liner 8 -huulikynän, ne on poistumassa valikoimasta niin käy äkkiä nappaamassa omasi! Sävy on ihanan nude. :)

      Poista
  2. oi nää kuvat on aivan mielettömän upeita - kuten oot sinäkin! ♥ ihastuin kyllä sun blogiin heti ensisilmäyksellä, bannerikin on niin upea :) saat täältä uuden lukijan ;)

    mä oon kans sitä mieltä, että itseään pitää kuunnella kiireen keskellä. mäkin elän tosi stressaavaa aikaa, koulujuttuja olis hirveesti, gradua pitäis alkaa kirjoittaa ja sivussa tehdä kahta työtä. siihen kaikki muu päälle, liikkuminen, kotihommat ja rentoutuminen. oon kans juossut tukka putkella, joten oma aika tulee enemmän kuin tarpeeseen! silloin läppäri on hetkittäin pidempään kiinni, mutta itseään pitää kuunnella :) lukijat varmasti ymmärtää kyllä!

    http://sadepisaroitaniitynkukkasilla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Jenni ja tervetuloa lukemaan! <3 Tsemppiä sulle kouluhommiim ja arkielämään :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥