I'M MOVING

1.9.2016

Toissapäivänä oli vihdoinkin se päivä, kun muutin Jyväskylään komeemman puoliskon kanssa yhteen. Olin hurjan tehokas muuttaja: maanantaina pakkasin kaikki tavarani, tiistaina iskä tuli ja täytettiin paku johon kaikki tavarat mahtui, ja neljän tunnin päästä oltiin Jyväskylässä ja mun tavarat oli uudessa kodissa. Laitan edellisestä asunnosta sisustuspostauksia lähipäivinä. Tänään mulla alkaa työt salsastudion sihteerinä, eli joka viikko torstaisin mut löytää sielä tiskin takaa pönöttämästä! Salsastudioilla on tällä hetkellä tutustumisviikot, joten vilinää riittää. Eilen aloitin itsekin pitkästä aikaa taas treenaamaan, illalla kävin 2 tuntia siellä twerkkaamassa. Ensi viikolla mulla alkaa vakiduuni ja siitä se päivärytmi ja elämä lähtee rullaamaan.


9 kommenttia:

  1. Haha tääl toinen muuttaja! Toivottavasti viikonloppuun mennessä sais kamat suht koht ojennukseen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lykkyä pyttyyn, toivottavasti sujuu sutjakasti! :)

      Poista
  2. Valoisalta näyttää, kaikissa merkityksissä :)
    Joko kamat löytäneet paikkansa?
    t aulakummitus

    VastaaPoista
  3. Muutitkohan sä mun entiseen kämppään, hyvin on tutun näköistä :DD Mikä toi teidän talon numero on ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 11 ja toi on maan tasalla, terdelle ovi on olkkarissa :D

      Poista
    2. Aa no sit se on eri talo, mutta sama pohjaratkaisu. Paitsi mulla se terassin ovi oli tossa "makuuhuoneen" puolella tai ton kaapin toisella puolella :D

      Poista
    3. Tai siis sama talo, mutta eri asunto :D

      Poista
    4. Meinattiin eka muuttaa just siihen mutta otettiin toi kun kätevämpi olkkarissa terde xd

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥