MAY

15.5.2016

Jääkiekkoa, tortillaa ja bloggaamista. Suomi teki just kaksi maalia Slovakiaa vastaan. Sunnuntai ja tultiin pikkusiskoni Ellin kanssa porukoille yhdeksi yöksi rentoutumaan. Mun toukokuu on sisältänyt taas reissailua, rentoutumista, pääsykokeita, ja en oikeestaan edes muista mitä oon tehnyt kun aika lentää yhtä nopeesti kuin koivut puskee lehtee. Wabu oli vappu meni, se ei paljoa hetkauttanut kun tänä vuonna se oli ihan normaalisti viikonloppuna. Viikon päästä mulla alkaa työt Kuopion torilla kahvilassa taas jossa olin viime vuonna, tulkaahan ettimään mut sieltä sitten kun lettuja paistelen! Tulevana viikonloppuna on sitten ne twerkin suomenmestaruuskisat @Circus Helsinki. Ne siirtyivät siis kuukaudella eteenpäin huhtikuulta, kaikki sinne kattomaan hurjaa menoa! En mee voittamaan vaan nauttimaan tanssimisesta ja pitämään hauskaa. Valitettavasti mulla on taaaaaas flunssa ollut niin en oo voinut reenata, menis tämä pöpö helekuttiin nyt. Nämä asukuvat otettiin taas teatterin kulmilla, auringon laskettua ja pehmeän kesäillan valon vallitessa. Tässä tekstissä ei nyt ollut päätä eikä häntää mutta ei haittaa oon iloinen ja onnellinen ja ootan tulevaa viikonloppua ja tulevaa kesää ♥


8 kommenttia:

  1. Oi miten ihana ja rennon näköinen asu ja istuu sun vartalolla tosi hyvin! :-)

    Janica K.

    VastaaPoista
  2. Upea asu joka sopii sulle ihan täydellisesti<3

    VastaaPoista
  3. Jännittää sun puolesta jo ne tanssikisat! Tuut varmaan pärjäämään, ja päätymään iltalehteen :D niiden sivuilla oli jo nyt jotain videoita että 'Nämä tytöt näyttävät miten twerkataan' ja oli maininta SM-kisoista, joten näkyvyys on ainakin taattu! Ilon kautta sit vaan ja varmana on hieno kokemus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah voi ei, iltalehti :D No joo tottakai siitä tulee joka paikkaan kuvia ja videoita. Ilon ja hauskuuden kannalta otankin kisat ja tulee olemaan kyllä huippua! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥