LOOK GOOD FOR YOURSELF

18.5.2016

Vaikka kotona kukaan ei ole mua näkemässä tai katselemassa, tykkään silti välillä pukeutua kivasti tai laittaa vähän meikkiä tai hiuksia. On mukava olla, kun tuntee itsensä tyylikkääksi ja nätiksi. Kokatessa tekee mieli jammailla kuulokkeet päässä ja peilin edestä kävellessä vetää pari tanssimuuvia kivoissa vaatteissa. Olen usein napapaita ja kollarit päällä tai alusvaatteisillaan joku kiva paita päällä. Tottakai on myös niitä "koditon puli" -lookin päiviä, jolloin on vanhat pieruverkkarit ja iso huppari, tukka umpisolmussa ja mustat silmänaluset imee kaiken valon huoneesta. 

I just wanna look good for you for myself.

FOR MYSELF: Joillakin on sellainen käsitys, että naiset laittautuvat vain näyttääkseen hyvältä miesten mielestä. Mulle on aivan yks hailee asuisinko umpisokeiden naisten kansoittamassa kaupungissa, laittautuisin silti kaupungille mennessä. Naiset laittautuvat eniten vain itseään varten. Minä ainakin tunnen oloni paljon mukavammaksi ja itsevarmemmaksi, kun tunnen näyttäväni kivalta uudessa paidassa, tai kun meikki onnistui juuri nappiin. Kuulostaa itsekkäältä, mutta se minä olen, laittautunut Annika, se kuuluu identiteettiini ja haluan ilmaista itseäni laittautumalla tietyllä tavalla ja meikkaamalla. Laitan myös itselleni kynsiä omaksi ilokseni, jopa varpaankynteni. Koska haluan ja se on hauskaa. Peiton alta pilkottavissa varpaissa on hieman bling blingiä, ketään ei kiinnosta, mutta tunnen oloni mukavaksi niin!

FOR YOU: On niitäkin hetkiä, kun haluan laittautua toisen takia. Haluan juuri tiettynä iltana olla viimeisen päälle kun näkee kavereita, menee iltaa viettämään yökerhoon tai käy kuvaamassa. Tai kun toinen tulee pitkästä aikaa yöksi, on kiva sipasta valokynällä kasvojen varjot pois, hahmotella ryhtiä kasvoille kulmakarvojen avulla ja hitusen pyyhkäistä punaa poskille. I wanna look good for you.

14 kommenttia:

  1. Miustakin hyvältä täytyy näyttää itseäänkin varten! :)

    VastaaPoista
  2. Voi vitsi, miten saat näyttämään tommosen paidan niin hyvälle! Mä oon sovittanut noita vaikka kuin monta ja ei ikinä passaa mulle :D

    Mulla toi laittautuminen menee silleen, että kaupungille voi lähteä vaikka esim. pelkkä meikkivoide/BB-voide naamassa ja hiukset harjattuna, ilman sen ihmeempiä laittoja, mutta KYNNET. Mulla on geelikynnet jotka teen itte kotona. En oikeasti pysty tuntemaan nykyään oloa ihan täysin itsevarmaksi, jos ei sormenkynnet ja kesällä myös varpaat ole huolitellut. Muuten ei meikillä niin väliä, mutta tämä kynsiasia! Ei ole ihanampaa tunnetta kuin juuri huolletut lapiot <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah jep! Mulla ei oo moneen vuoteen ollu omat luonnollidet kynnet laittamatta, en vaan voi elää ilman :D Kyllä sulle vielä kiva löysä paita löytyy! Pidät sitä vaan asenteella.

      Poista
    2. Minkä merkkisiä geelejä käytät? Vai onko akryylit?

      Poista
    3. En tosiaan muista kun siitä on pari kolme vuotta kun viimeks tilasin :D

      Poista
  3. PS. Kiva että oot taas postaillut usein :)

    VastaaPoista
  4. Mikä kamera sulla on? :) Lauantaina muuten nähdään! Twerkin parissa hehe ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Canon EOS 600D ja hei jes nähään! :D

      Poista
  5. Siis puhut niiiiiiin paljon asiaa! Aina, jos oon yksinäni kotona tai vaikka menossa pikaisesti vaan käymään jossain moikkaamassa kavereita, lähes aina tulee rutinaa että ''miks ihmeessä tarvii laittautua ei oo mitään syytä'', pfft sanon minä, jokanen on aivan tarpeeksi hyvä syy!<3
    Muutenkin tykkään aivan ylipaljon sun blogista!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä! Ei se tarvii syytä. Kiitos hurjasti Petra <3

      Poista
  6. onko noi bluetooth-kuulokkeet? minkä merkkiset ja suosittelisitko? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bluedio Bluetooth kuulokkeet, tilasin e-villestä hintaan 29,95 ja suosittelen! Hintalaatu kohdillaan :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥