NEW INK

29.4.2016

Uutta mustetta nahkani väliin tökittiin tuossa pari viikkoa sitten! Mulla on itseasiassa vielä yksi uusi tatsa esittelemättä täällä blogissa, mutta se on projekti itessään kuvata... Hmm hmm pidän teitä jännityksessä. Oon monta vuotta halunnut tatskan nimenomaan tuohon vasempaan reiteen, ja eräänä iltana tuumailin mitä siihen haluaisin. Otin tussin käteen ja piirtelin tuohon omasta päästäni suoraan tuollasen. Tuumasin vaan että joo tämän mä otan, ja parin viikon päästä se siinä sitten olikin. Olen spontaani ihminen ja tämä leima saa kuvata sitä. Tuota on helppo jatkaa ja laajentaa jos joskus haluan hihi. 

Viime viikonloppuna Jyväskylässä Katren luona käydessä mentiin illalla baariin. Mulla neulemekon helman alta vähäsen näky tuota tatskaa, niin eräs mies kysyi: "Mitkä ajo-ohjeet sulla on tuossa kinkussa?" Vastasin, että ajo-ohjeet että löydän baarista kotiin, heheh. Mulla on nyt viisi tatskaa ja niistä on aina tosi kivaa kertoa tarina niiden takaa, oli se järkevä tai ei. Onko teillä tatskakuumetta ilmassa ennen kesää?

14 kommenttia:

  1. Ooh missä otit ja mitä makso?

    VastaaPoista
  2. Vitsi mietin kauan et onpas Tutun näköinen nainen :). Nyt tajusin että ollaan nähty :)

    VastaaPoista
  3. Voi miten upea <3 :) Mulla on myös aikamoinen tatskakuume kun malli on jo piirrettynä ja tatskaaja löydettynä, mutta ne kivut pelottavat mua suunnattomasti :( Mä vihaan neuloja ja mun iho on herkkääkin herkempi, eli mun tavoitteena onkin sit seuraavaksi päästä siitä kammosta yli, siinä penkissä tuskin kesken kaiken saa enää panikoida :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sofia ♥ Siinä on vähän hankalampi jättää enää kesken se :D Kannattaa varmaan pieni tatska ottaa jota ei tarvii värittää (väritysneulalla työskentely sattuu pirusti) niin ei ole kauhea ensimmäinen kokemus! Ei se kipu niin kamalaa ole, toista kertaa kun nuo viivat vahvisti niin ei tuntunut enää mitään :)

      Poista
    2. Toikin on niin yksilöllistä, mun mielestä taas tatskan teko millään neulalla ei satu ollenkaan, kutittaa vaan silleen hauskasti! musta se tuntuu hyvälle just kun väritetään :D oon varmaan jotenkin sairas.

      Missähän toi sun frendis vois tehdä mullekkin tatskan kun hinta-laatu näyttää olevan _erittäin_ kohdallaan.... *kateus*

      Poista
    3. Hahah mitä ihmettä :D Tuo on tosiaan ihan yksilöllistä! Raumalle asti jos kampeudut niin siellä tekee xd

      Poista
  4. Onpa ihana! Harvoin näkee reisitatuointeja jotka on oikeasti siroja ja nättejä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 En haluakaan mitään massiivista länttiä vaan siroja selviä tatuointeja :)

      Poista
  5. Ihana tatuointi! :O Istuu kyllä tosi hyvin, jos niin voi sanoa haha :D

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Roxy <3 Kyllä niin kai voi sanoa xd

      Poista
  6. Hieno tatuointi! Sattuiko tohon kohtaan paljon, mun seuraava tatuointi tulossa samaan kohtaan ja samaan jalkaan kun sulla. Tosin hieman isompi, siksi pelottaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se tuohon kauheemmin satu, siinä kun on paaksu iho ja ihraa :D Kun viivat vahvistettiin toisen kerran niin en tuntenut enää mitään xd Tuo on hyvä kohta ottaa :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥