GIVE ME MY MEDS

8.2.2016

Kaksi viikkoa on minulla ollut jo tämä flunssa, josta on jäljellä enää yskä ja helposti lähtevä ääni. Kuulostan joka aamu joltain puhelin-ennustajalta. No anyway, viime viikolla tuttu sanoi heti mun yskän kuultuaan, että astmahan sulla on pahentumassa. Totta hän turisi, nimittäin yöllä aina herään kuivaan ahdistavaan yskään ja tuolla pakkasessa kauppaankin kävellessä tuntuu, ettei henki oikein kulje. Kävinkin tänään lääkärillä ja apteekissa hakemassa yhden avaavan ja yhden hoitavan lääkkeen rasitusastman hoitoon.

Mulla tosiaan 8-vuotiaana oli raju keuhkokuume, josta tuli jälkitautina rasitusastma. Se on onneksi ollut melkein oireeton jo monta vuotta, enkä ole edes lääkkeitä käyttänyt siihen, mutta aina talvisin ja flunssassa alkaa taas samanlaisia tuntemuksia olla kuin ennen. Olenkin todella varovainen aina joka flunssan kanssa, etten vahingossakaan pitkitä niitä, koska hengitysteiden kanssa on vähän probleemia. Koko vuoden 2016 olen siis ollut liikkumatta, ihan muutaman kerran olen ehtinyt treenata! Ärsyttävää. Hirmu motivaatio olisi salille ja tankoon ja akrobatiaan... Olen silloin tällöin tehnyt syvävenyttelyjä, siinä ei onneksi hengästy.

Kuopiossa on kyllä todella tiukassa ollut nämä flunssa-aallot. Olenkin taas pitkiä pätkiä ollut opettajan sijaisuuksia tekemässä, ja valitettavasti itsekin toisen pöpön sieltä nappasin! Ei voi mitään, odottelen rauhassa, että pöpö hellittää. Muistakaa kuunnella kehoanne tarkasti, ei saa missään nimessä mennä pipinä treenaamaan! Ja kaivakaa nahkarukkaset ja pipot esille, ettette ulkonakaan palellu. 

4 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia <3 paranemisia sulle!

    VastaaPoista
  2. Paranemisia! Täällä tapellaan influenssan kanssa ja rankkatreenikielto onki sitte koko helmikuun ...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä :o No on ite kullakin mennyt uudenvuoden treenitavoitteet mönkään!

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥