DARE 2 B YOU

28.1.2016

Olette varmaan huomanneet, että mun tyyli vaihtelee huimasti aina fiiliksen ja vuodenajan mukaan. Nykyään ei olekaan enää niin selviä tyylijakoja kuin ennen. Perinteisimmät tyylit yläasteella olivat lissu, hevari, tavis, rokkari, hoppari, ernu, fruide jne. Nykyään kaikki tuntuu pukeutuvan samalla tavalla, kuin instagramissa suosituimmat tyypit. Hahah, tulee mieleen ne kollaasit nimellä basic bitch set, joissa on conssit, hollisterin takki, iphone ja kaikki muut massaan sekoittumiseen tarvittavat asusteet. Mä olen joskus basic bitch (en tosin omista mitään edellämainittuja merkkejä), joskus rockahtavampi, joskus streetimpi. Joskus vedän päälle vain mukavimmat treenivaatteet, joskus mekon ja korkkarit. 

En noudata tuoreimpia trendejä, vaan poimin muodista sen, mikä mulle itselleni sopii. Tällä hetkellä esimerkiksi noin 90% hooetämmän, bikbokin ja muiden sellaisten kauppojen vaatteet ovat niin kamalia, ettei ole tullut tuhlattua rahoja shoppailuun pitkään aikaan. Olenkin potenut kroonista vaatekriisiä pari kuukautta. En tilaile myöskään netistä vaatteita, joten odottelen tuskissani, mitä kevätmallistot tuovat tullessaan. Toivottavasti jotain nykyistä parempaa.

Kuvat on muuten otettu tammikuun alussa, kun hiukseni olivat vielä hurjan tummat! Ulkona alkoi kuvatessa olla jo pimeä, ja se korosti entisestään tummuutta. Muistakaahan varailla aikoja Olaplex-tehohoitoon Blankolle mojovalla alennuksella! Lisää tietoa löytyy täältä.


6 kommenttia:

  1. Ihana! Sun tyylissä on parasta se, että se on vaihteleva ja huomaa kyllä että puet sellaista jossa viihdyt :)

    VastaaPoista
  2. Voisitko tehdä jonkinlaista meikkipostausta esim tämän hetken käytetyimmistä tuotteista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla löytyy meikkiostospostaus marras-joulukuulta nimellä new cosmetics, siinä aikalailla käytetyimmät! :) Mutta kiitos postausideasta, pitää koittaa toteuttaa :)

      Poista
  3. Tiedätkö mitä!? Tämä teksti tuli kuin mun suusta :D Mä aina vitsailen miehelle sanomalla, että olen arkisin tosi basic bitch ja viikonloppuna täysin wtf. Määrittelen mun tyylin yksinkertaisesti – en mitenkään! Joskus päällä on vaaleanpunaista röyhelöunlemaa, joskus haluan olla poikamainen ja joskus päällä on kaikkien vaatekaappini vörien ja kuosien yhteensattuma :D Haluan mun tyylin olevan sellainen, että mun vaatteni nähtyään joku voisi sanoa, että vain mä käyttäisin niitä kuteita.

    Sä olet aina asukokonaisuudesta riippumatta upea ilmestys ja vaikka päällä onkin jotain "tyylisuuntaa" tai kategoriaa vastaavat vaatteet, niissä on aina jotenkin sun omanlainen tatsi! :) En osaa kyllä nimetä yhtäkään asua sulta, jotsta en olisi pitänyt! Jatka samaan malliin, omalla tavallasi ja omilla asuvalinnoilla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On vapauttavaa kyllä vetää päälle mitä tykkää tyylisuunnasta välittämättä! Sullakin on tosi ihana ja omanlainen tyyli aina :) Kiitos hurjasti kommentistasi taas Sofia! <3

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥