WADAP FUENGIROLA

9.11.2015

Oon yrittänyt näitä viimeisiä Espanjan kuvia laittaa tänne, näitäkin varmaan neljässä eri satsissa muokkasin. Ei sillä, että siinä kestäisi kauaa, mutta ei ole nyt aika ja jaksaminen riittänyt. 
Härdelliä pienessä skaalassa. Koska oon maailman positiivisin bloggaaja niin en halua valittaa teille mun elmästä! :D Katsokaa näitä kauniita Espanjan maisemia ja sitä lämpöä, mikä hehkuu myöhään illalla otetuistakin kuvista. Ja noita ruokia. Take me back. Tarviin nyt kolme kiloo jäätelöä.

Viikonloppuna oltiin porukoiden luona talonvahtina, toisinsanoen syötiin ja nukuttiin. Tänään mun silmät ei ole meinanneet pysyä auki ja fibromyalgia on kolkon kelin takia kolottanut joka paikassa. Mutta onneksi on vielä luvassa päivän piristys ja koko viikon startti, akrobatiatreenit. Hiphei. Koittakaa keksiä keinoja piristää itseänne tällaisilla paskoilla keleillä, mä toivon niin kovasti, että tulisi pakkasta ja lunta tämän harmaan vesisateen tilalle. Ja anteeksi postauksen sisällöttömyys.

4 kommenttia:

  1. Äh, pääsisipä sitä itekkin edes hetkeksi johonkin vielä tänä vuonna! Matkakuumeeseen ei auta yhtään matkapostaukset tai niiden haaveidentäytteinen lukeminen... :D Tunnelmallisia kuvia, kaikista viimeisin varsinkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeksi sun matkakuumeen pahentaminen :/ Onneks vielä joku jaksaa katsella näin 2 kuukauden päästä näitä reissukuvia! :D Kiitos Sofia ♥

      Poista
  2. Oi että miten ihania kuvia !♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! ♥