MAKE IT RAIN ☂

29.10.2015

Ulkona satelee, tänään oli treenien kannalta lepopäivä. Kävin salilla humppailemassa crosstrainerilla pienet lämmöt ja rullailin jalkoja ja selkää. Tarkoitus oli käydä vielä saunassa, mutta hajamielinen minä unohti pyyhkeen kottiin. Kotona suihkussa laitoin ruskeaa colormaskia tukahduttamaan mun juurikasvun. Sitä en olisi kehdannut kyllä salin saunassa läträtä. Kaipailen jo sitä syksyn mahonkia, se on haalistunut mun hiuksista melkein pois.

Huomenna herään, pakkaan ja lähden talsimaan bussiasemalle. Siellä mua oottelee Onnibus KPO-JKL. Menen viikonlopuksi Jyväskylään Katren luokse pitämään hauskaa. Huomenna vuorossa liikkuvuustreeniä, iltaviihdettä ja lauantaina burleskia, ravintolaa ja baarikierrosta. Huhhuh, viikonlopun jälkeen varmaan väsyttää toden teolla yöelämässä piipahtamisen takia. Alla vielä ukkonen Espanjasta meidän parvekkeelta kuvattuna. Ukkonen oli niin kaukana, että siitä ei kulunut pihaustakaan hiljaisessa yössä, mutta taivas välkehti koko ajan. Huomasin tuossa, että osa Espanjan kuvista on vielä postailematta, toivottavasti maltatte lukee niistä vielä myöhemmin!


6 kommenttia:

  1. Upeat kuvat! Ja tervetuloa jyppilään :)

    VastaaPoista
  2. wau toi gif-kuva!

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Moikka! Oisin kopionut sun bannerin tohon mun linkitä blogisi voittajien postaukseen, mutta sulta ei voi kopioida mitään, niin laittaisitko kuvan vaikka sähköpostiin rakkauttaaulait@gmail.com ? vai haluutko et mainitsen sut jotenkin muuten :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensinnäkin kiitos maininnasta Ansku ♥ Juu mä laitan sen sun sähköpostiin nyt! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥