I'M ALIVE

11.9.2015


Mulla ei oo nyt mitään muuta asiaa, kuin että moi oon takaisin Suomessa ja Espanjasta tuli kameraan 1350 kuvaa. Pläräilen ja perkaan ne ja laitan osissa blogiin lähiaikoina! Reissu oli ihan huippu, ja brunaa tuli pintaan hyvin. Ihanaa, kun näyttää ilman meikkivoidetta terveeltä, kun naamassa on väriä. Kuvissa ei mulla ole mitään peiteaineita kasvoissa. Primarkista tarttui mukaan paljon vaatetta ja tavaraa, eli shoppailutkin meni putkeen. Olo on nyt ihanan rentoutunut, oon vaan iloinen eikä mikään stressaa (vaikka pitäisi).

Laitoin muuten eilen ruskeeta color maskia blondeihin raitoihin, ja niistä tuli lämpimän ruskeat. Ajattelin pitää tummuuseron hiuksien ja ihon välillä samana, kuin ennen Espanjan reissua. Innostuin kuitenkin tästä ruskeasta väristä, ja ajattelin ostaa talveksi blondin raitavärin tilalle ruskean! Tänään aamupäivällä käytiin iskän kanssa ottamassa liikuntakuvia Vänärillä puistossa. Tein keppijumppa- ja kahvakuulaliikkeitä, heheh oonpas nyt fitnessmalli! xd No en, mutta isille (ammattivalokuvaaja) oon ollut mallina penskasta lähtien. Muutaman kuvan heitän myös joskus tänne blogiin. Olipas tökerö postaus, mutta ajattelin murtaa tän blogiloman tämmösellä turhalla hömpötyksellä. Tänään on huippukeli, pihalle siis! Hyvää viikonloppua ♥ 



Ja jos joku ihmettelee mistä tämmösiä peilejä saa, niin otin ikean
jalkalampusta kuvun pois ja ripustin peilin narusta siihen roikkumaan. 
Ei reikiä seinään, ja peili on liikuteltava ja siinä on vielä taustavalo xd.

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! ♥