I F#CKIN ♥ POLE

2.7.2015


Hei kaikki rakkaat, rakastan taas tätä maailmaa ja kaikkia ja kaikkea ♥ Kuopion tankotanssistudio Ready Set Pole! -tankotanssistudio muutti eilen 1.7. uusiin tiloihin Puusepänkadulle. Olen yli vuoden pitänyt reenitaukoa, koska olin epätietoinen sairaudestani kevääseen asti, ja nyt olen muutaman kerran käynyt totuttelemassa kroppaa tankoon. Eikä tunnu pahalta! Käytiin Katren kanssa avajaisissa, ja siellä sai reenata vapaasti ja höpötellä entisten ihanien tankokavereiden kanssa. Käytän vanhaksi menneen kymppikorttini 4 kertaa tässä kesän aikana, ja sitten ostan uuden ja sen jälkeen toivottavasti ihan vuosijäsenyyden. Ihan sama sattuuko paikkoihin, mutta no pain no gain! Nyt on kamala hinku tankoon, vaikka kädet on rakoilla (pitää odottaa, että ne parantuu, muuten käy köpelösti). Ensi viikolla joku päivä käyn joko itsekseni tanssahtelemassa tai uskaltaudun taas RSP:n tunnille.

Maanantaina kävin Kunnonsalilla treenaamassa yhden vanhan tankokaverini kanssa, ja silloinkin sujui jo tosi hyvin. Olkanoususta ei ollut mitään toivoa ja päivittelin sitä RSP:n avajaisissakin ja hups - sitten se taas meni! Missä vaiheessa mun vatsalihakset on tehnyt comebäckin kun en oo edes reenannu niitä?


Värikkäällä taustalla varustettu kuva on Kunnonsalin tankohuoneesta. Videomatskua samalta päivältä löytyy mun instagramista @annikajii. RSP:n uusi sali on ihanan tilava ja raikas, valkeat seinät ja musta katto! Yksi seinä on tosin haalean pastellinvihreä, mutta sehän on rauhoittava joogaväri hehe. Mutta kuvista tulee todella hyviä näillä valoilla ja taustoilla. Studio on vielä rempan osalta kesken, mutta tankosali melkein valmis. Tilaa on huomattavasti enemmän ja tankoja 14, pukuhuoneet ja muutkin ovat tilavammat. Tässä on pari viikkoa RSP:n kaveriviikot, eli sinne voi viedä kamuja ilmaiseksi tutustumaan. Käykää koittamassa maailman parasta lajia!

Alempana vielä kuvia muutamista mun lempiliikkeistä. Hauska, kun en muista puoliakaan liikkeistä ja vielä vähemmän niiden nimiä. Onneksi muisti palautuu nopeammin kuin kunto.






Haluatteko jatkossakin kuvia tankotanssijutuista ja kertomuksia treeneistä? Heheh, oon niin innoissani, että unohdin ottaa iltalääkkeet. P.S. oon ihan käsi videoiden editoimisessa. Onko vinkkiä parhaimpaan ohjelmaan jne? :)

6 kommenttia:

  1. Halutaan jatkossakin tankotanssijuttuja! :) Alunperin olen alkanut seuraamaan blogiasi, koska harrastan itsekin ko. lajia, tosin ihan eri puolella Suomea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii ihanaa että teitäkin on vielä jälellä! <3 Tankotanssii tulee :)

      Poista
  2. Todellakin lisää tankotanssijuttuja! :)

    VastaaPoista
  3. Mää en varmaan koskaan tuu taipuun noin! Upeaa, oot taitava ja enemmän tankojuttuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, kylläpä tuut taipumaan! Kiitos paljon <3 Ja tulee lisää tankoo, alotan taas paremmin treenaamaa studiolla! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥