I don't like it, I love it

27.6.2015

Kesäkuu on mennyt töissä ja tämän asunnon pintaremonttia tehdessä, joka aloitettiin mun huoneesta. Mulla ei siis luppoaikaa hurjasti ole ollut! Mutta mitäs muuta oon tehnyt? Viikko sitten olin jussin Tahkolla. Eilen otin toisen napakorun ja kierreltiin satamassa viinijuhlien menoa katsomassa. Viikolla kävin pitkästä aikaa bodyjamissa (LesMillsin paras tunti ikinä!) ja uusi 73 ohjelma oli ihan huikee, kun siinä oli dancehallia. Viime sunnuntaina meille muutti väliaikaisesti isosisko ja sen kisu. Rempan takia vielä yksi huone vähemmän käytössä, onneks on iso asunto! En löydä omia tavaroitani koska ne on kasseissa pakattuna (mm. kameran laturi).

En muista millon oltiin käymässä porukoiden luona Vehmersalmella, mutta siellä sai nauttia yhdestä harvasta hellepäivästä tänä kesänä. Kamera lauloi ja tein gifejä. Oon ihan jäässä nyt tämän kirjottamisen suhteen, joten keskittykää mieluummin kuviin! Tekee muutenkin mieli pistää hösseliksi ja blogin ulkoasu ihan uusiksi. Mutta jos vihdoinkin heinäkuun puolella tulee hyvä keli, makoilen mielelläni fantsulla rantsulla ♥











4 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! ♥