Mökki tulvii

11.5.2015


Käytiin muutama viikko sitten mamin kanssa Kiuruvedellä mummolassa. Äitillä oli kirjailijavierailuja koululla, ja minä lomalainen vietin aikaa ihan muuten vaan ukin ja mummon ja myös pikkusten serkkujen kanssa. Tässä on kuvaa meidän mökin rannasta, kun järven vesi on sulamisvesien takia todella korkealla. Ei kuitenkaan mökissä asti vaan terden vieressä. Ajattelin tehdä kuvista gifejä, ettei ole niin tylsää katsottavaa! Jalusta ei olisi ollut pahitteeksi, mutta idea tuli vasta paikan päällä. Ja nopeammalla sarjakuvauksella tulisi tietenkin vähän luontevampia gifejä.

Tällä hetkellä istun kipeenä kotona. Eilen äitienpäiväkierroksella jo olin ihan tööt ja nukuin  autossa koko ajan. En mennyt tänään aamulla töihin vaan lääkäriin, koska mulla on kurkku pipinä ja lämpöö. Vastahan mulla maaliskuussa oli kirjotusten aikaan nielutulehdus. Tosi töhö olo taas, kun koskee päähän ja väsyttää. Olisin mieluummin terve ja töissä. Mitä mä oikein teen kolme päivää kotona kun en voi ees reenata? Varmaan bloggaan, kokkaan ja piirrän ja katon vaan leffoja. Mulla onkin paljon koneella kuvia, jotka pitäisi tänne postata. 





2 kommenttia:

  1. Sulla on tosi kiva blogi ja liityin lukijaks! :) Mun piti kysyä et mikä tää sun blogin malli tai siis tää ulkoasu on? onks tää joku oma tai mistä sait tän koska tää on tosi kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooi tervetuloa! ♥ Muistaakseni tää on simple, mutta oon aika paljon muutellut koodeilla ja kaikki nuo gadgettien otsikot tehny ite :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥