My love 600D

26.1.2015

Nyt on Annikki iloinen! Mun entinen järkkäri on siis ollut yli kuukauden rikki, ja olen lainannut pikkusiskon järkkäriä. Tänään sain hyppysiini Canon EOS 600D:n, jota oon kuolannu pari vuotta. Juuri sopivat toiminnot ja hinta-laatu mulle, ja kääntyvä näyttö ♥ Kaiken lisäksi mun 40mm linssin macroefekti näyttää niiiiiiin paljon paremmalta tällä kennolla verrattuna edelliseen kameraan. Loving it. Nyt on taas innostusta kuvailla!

Tämän viikon suunnitelmat on mun mielestä ihan hyvällä mallilla, nimittäin meille on varattuna Tahkolta taas mökki perheen kanssa koko viikoksi. Huomenna minä, Tomi, mun isosisko Kaisa ja iskä lähdetään sinne ajelemaan ja kuvaillaan ja höntsäillään pari päivää. Mulla ei nimittäin nyt koeviikolla ole enää mitään, paitsi perjantaina terveystiedon preli. Torstai-illalla tullaan takaisin Kuopioon ja perjantaina äiti ja pikkusysteri Elli liittyy mukaan ja ollaan koko viikonlopuksi laskettelemaan ja rentoutumaan takaisin Tahkovuoren juurelle.



2 kommenttia:

  1. Mulla on tuo sama kamera ollut jo kohta 3 vuotta ja on palvellut tosihyvin :-) Kääntyvä näyttö on paras!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kuulla että kestää! :) näyttöön minäkin rakastuin ♡

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥