Cold outside

25.1.2015


Taisin mainitakin, että isukin kanssa käytiin Valkeisella kuvailemassa mainoskuvia. Tässä linkki iskän kotisivujen kuvagalleriaan. Näistä oikeet versiot menee kuvatoimistoihin siis myyntiin, mistä niitä voi ostaa mainoksiin. Oon törmännyt kaupunkilehdissä, ABC:n pihalla 2x3m taulussa, Kuopion isoilla ledimainostauluilla, Tuusniemen kaupunkilehdessä, jossain talolehdessä ja vaikka missä omiin kuviin, niistä kun ei tiiä mihin ne myy. Nämä mun kameran kanssa pällistelykuvat otettiin torstaina ja minun ja Tomin kuvat perjantaina. Mitäs kuvista tykkäätte?

Mun viikonloppu meni vauhdikkaasti, kun perjantaina tänne Kuopioon ampas pikkuserkkupoika Jerry Savonlinnasta ja pitihän sitä lähtee viihteelle ja juhlia pikkusiskon synttäreitä. Eilen jutusteltiin porukalla täällä meillä ja mentiin Henry's pubiin eli henkkaan, koska kavereiden bändi veti gigit siellä. Tänään oon raitis ja rauhallinen, tän illan mä kokkaan ja opiskelen! Bye ♥














Vinkki: Paahdettuja vaahtokarkkeja saa myös tehtyä mikrossa. Naminami!

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! ♥